Windows10 & Incredimail

Use this forum to ask general setup and usage questions
Forum rules
Please read them carefully before posting new topic - Forum rules
Jada
IncrediUser
IncrediUser

Windows10 & Incredimail

Postby Jada » Fri Aug 26, 2016 6:44 am

Hallo Support
Ich nutze seit vielen Jahren Incredimail, besitze Lizenzen für Incredimail und Protection Center und war bisher zufrieden, aber was Sie jetzt liefern ist Müll und Scheisse von höchster Klasse!

Bis Windows7 hat alles funktioniert, doch mit Windows10 ist alles anders und es kann nicht Sinn der Sache sein, das nach jedem Update von Windows10 alle Mails und Adressen verschwunden sind und sich auch via Incredimail Backup nicht wiederherstellen lassen!!!

Wenn Sie nicht willens sind, für Bezahlung zu liefern, dann sind Sie eine Betrügerfirma und verdienen sich eine internationale Klage - also sehen Sie zu, das Sie diese Probleme schnell lösen, denn die Community ist groß und ich werde für einen berechtigten Shitstorm sorgen!
Für ein Statement billige ich Ihnen 3 Tage zu, dann werde ich beginnen mich zu wehren!

Gruß Jada

*******************************************************************************************************

Hello Support
I've been using for many years Incredimail, possess licenses for Incredimail and Protection Center and was satisfied so far, but what you are now supplying trash and shit of the highest class!

Until Windows7 everything worked, but with Windows10, everything is different and it can not be the intention, which are gone all mails and addresses after each update of Windows10 and also not let via Incredimail Backup Restore !!!

If you are not willing to provide for payment, then you are a cheater company and earn an international action - So you see to you quickly solve these problems, because the community is great and I will provide for a legitimate Shitstorm!
For a statement I approve you to 3 days, then I'll start to defend myself!

greetings Jada

IncrediModerator
Site Moderator
Site Moderator

Re: Windows10 & Incredimail

Postby IncrediModerator » Thu Sep 22, 2016 3:42 pm

If you are subscribed to IncrediMail Plus or Premium, please contact our Support Team by clicking on Help > VIP Support in the top menu of IncrediMail, and we will be happy to address the problem you encountered.
Best regards,

IncrediModerator
IncrediMail Customer Support

Image Image

Return to “How do I...? Setup, General UI, Getting Started”