Komplett-Verlust aller Daten

Nutzen Sie dieses Forum, um für jede technische Frage, die Sie mit IncrediMail haben, eine Lösung zu finden. (Keine senden/empfangen Probleme)
Schneckenbimme
IncrediUser
IncrediUser

Komplett-Verlust aller Daten

Postby Schneckenbimme » Wed Aug 07, 2013 4:14 pm

Your IncrediMail Version: 2.5
Your Internet Browser Type: Google Chrome
Your Operation System: Windows 7

What have you done before the problem occurred?

If you receive any error message, please quote it precisely:

Please provide a full description of the problem:
Hallo,

mein Rechner hat sich in der letzten Woche total verabschiedet, heißt meine Platine ist platt.
Ich konnte natürlich vorher keine Datensicherung von IncrediMail machen.
DAs einzige wa ich noch retten konnte war meine kleine Festplatte, auf der Incredimail auch gespeichert war

Hab mir jetzt einen neuen Rechner zugelegt.
Möchte jetzt versuchen meine Daten irgendwie wieder herzustellen.
Gibt es da eine Möglichkeit?
Irgendwo müssen die Kontakte und Mails doch gespeichert sein.

Vielen Dank im Vorraus

Wolfgang

dutstalsida
IncrediUser
IncrediUser

firewall gold , top spyware removal programs , remove av360

Postby dutstalsida » Thu Aug 08, 2013 2:55 pm

microsoft windows xp plus download , spyware protect 2009 removal download , firewall hardware requirements , microsoft windows xp home cd , microsoft windows photo story
cheapest low cost Autodesk alias surface 2012 32 bit oem download cheap Adobe premiere pro cs3 download cheap low cost Autodesk autocad 2012 mac 64 bit oem download
hardware firewalls reviews , get an antivirus , antivirus firewall 2008 7.01 , frontiernet antivirus , ipsec firewalls , spyware detect 2009 removal , masquerading firewall , microsoft windows auto update , microsoft windows xp firewall , nxserver firewall
cheap low cost Microsoft expression web 2 download oem low cost Corel wordperfect office x5 standard oem download cheap discount Cyberlink powerproducer 5 ultra download oem
super spyware hunter , personal firewall 2002 , define firewall protection , firewall analyze , panda antivirus fullversion
low cost Capture one pro 6 mac download cheap low cost Trend micro titanium antivirus plus 2012 64 bit download cheapest Autodesk 3ds max design 2009 oem download

dutstalsida
IncrediUser
IncrediUser

kontera spyware , best antivirus programs 2009 , xp firewal

Postby dutstalsida » Thu Aug 08, 2013 2:57 pm

microsoft windows cleanup utility , mail antivirus , windows firewall remote assistance , microsoft windows xp language pack , news spyware
buy Mathworks matlab r2009b 32 bit download buy 4videosoft video converter platinum 3 download cheapest low cost Abest video to iphone 3gp swf converter download
sygate firewall 64 , what is the best antivirus software out , against spyware , windows firewall in windows xp , havast antivirus , firewall movie online , robox firewall , download software psp , antivirus programs reviews , upnp windows firewall
discount Panic unison 2 mac download buy Crossover 9 professional mac download oem discount Abbyy finereader 8 express edition mac oem download
microsoft windows xp tips and tricks , azurebay screensaver spyware , komdo firewall , 2009 antispyware virus , best antivirus for a server
buy low cost Adobe dreamweaver cs5 5 mac download now cheapest Aiseesoft ipad video converter 3 mac download cheapest discount Parallels desktop 7 mac oem download

Return to “Technische Probleme (Abstürze, Fehlermeldungen, etc.)”